R O M Â N I A

JUDEŢUL CARAŞ – SEVERIN

MUNICIPIUL CARANSEBEŞ

CONSILIUL LOCAL


 


 

HOTĂRÂRE

privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local Caransebeş nr. 220 / 20.07.2006, referitoare la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din municipiul Caransebeş


 


 

Consiliul Local al municipiului Caransebeş, întrunit în şedinţă ordinară din data de 31.07.2012,

Luînd în considerare Proiectul de hotarare si Avizul comisiei de specialitate nr. 5 pentru administraţie publică locală, juridică, disciplină, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor, Raportul nr.298/29.06.2012 al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din municipiul Caransebeş,

Ţinând cont de Legea nr. 188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;

Luând în considerare Legea nr. 53 / 2003 – Codul Muncii, republicată,

Având în vedere Legea nr. 329 / 2009 privind reorganizarea unor activităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu modificările şi completările ulterioare;

Considerând Legea nr. 677 / 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare;

Luând în considerare Legea nr. 119 / 1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată în 2009, cu modificările ulterioare, precum şi Metodologia cu privire la aplicarea unitară în materie de stare civilă aprobată prin H.G nr. 64 / 2011;

Având în vedere H.G nr. 1367 / 2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date;

Văzând H.G nr. 2104 / 2004 pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi materiale, cu modificările şi completările ulterioare;

Considerând H.G nr. 175 / 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români;

Ţinând cont de prevederile O.G nr. 84 / 2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, aprobată prin Legea nr. 372/2002 cu modificările şi completările ulterioare;

Luând în considerare O.U.G nr. 97 / 2005, privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, republicată în 2011, aprobată prin Legea nr. 290 / 2005;

Văzând Avizul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date nr. 3478945 din 18.06.2012,

În baza prevederilor art. 38, alin. (1) şi alin. (2), lit. e) si i) şi art. 45 din Legea nr. 215/2001privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare,


 

HOTĂRĂŞTE


 

Art. 1 - (1) Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din municipiul Caransebeş, conform anexei la prezenta hotărâre, care înlocuieşte anexa nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 220/20.07.2006.

(2) Anexa la prezenta hotărâre face parte integrantă din aceasta.

Art.2 - În termen de 10 zile de la aprobarea prevederilor Regulamentului de Organizare şi Funcţionare, acesta va fi adus la cunoştinţă, sub luare de semnătură, fiecărui salariat din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din municipiul Caransebeş, prin grija coordonatorului activităţii de evidenţă a persoanelor.


 

Art. 3 - Nerespectarea prevederilor prezentului regulament de către salariaţii din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din municipiul Caransebeş, după ce au luat la cunoştinţă prin semnătură, atrage răspunderea disciplinară, patrimonială sau penală după caz.


 

Art. 4 - Fişele posturilor angajaţilor, se vor reface prin grija şefului compartimentului de evidenţă a persoanelor, în situaţia în care au survenit modificări în ceea ce priveşte atribuţiile celor în cauză în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei.


 

Art. 5 - Celelate prevederi ale Hotărârii Consiliului Local Caransebeş nr. 220/20.07.2006 privind înfiinţarea Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din municipiul Caransebeş, cu modificările şi completările ulterioare, îşi menţin aplicativitatea.


 

Art. 6 - Prezenta hotărîre intră în vigoare şi se comunică în baza prevederilor art. 49 , alin (2), art. 50 alin. (1) şi ale art. 85, alin (1) lit h) din Legea nr. 215 / 2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare la :

- Instituţia Prefectului Judeţul Caraş-Severin ;

- Primarul municipiului Caransebeş;

- Serviciul Juridic si Contencios;

- Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din municipiul Caransebeş;

- Compartimentul Relaţii cu publicul pentru afişare şi comunicare către mass-media locală.


 


 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,

L.S. Consilier Dascălu Valentin


 


 

CARANSEBEŞ CONTRASEMNEAZĂ

Data 31.07.2012 SECRETARUL MUNICIPIULUI

Nr. ................... CARANSEBEŞ


 

A.B. /M.B. Ana Bratu

Exp.6