ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
MUNICIPIUL CARANSEBEŞ
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE
Consiliul Local al municipiului Caransebeş, întrunit în şedinţa ordinară din data de 27.09.2013
Având în vedere Proiectul de hotărâre al Primarului municipiului Caransebes şi Avizul Comisiei de specialitate nr. 5 pentru administratie publica locala, juridica, disciplina, apararea ordinii publice, respectarea drepturilor si a libertatii cetatenilor din cadrul Consiliului Local al municipiului Caransebeş, Raportul nr. 24244/25.09.2013 al Compartimentului Resurse Umane,
Văzând prevederile OUG nr. 77/2013, ale OUG nr. 63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale si avizul favorabil al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 32841/2013,
În temeiul art. 36, alin. (1), alin. (2), lit. (a), alin. (3), lit. (b) şi art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se aprobă organigrama si statul de functii pentru functiile publice si contractuale din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului, conform anexelor nr. 1,2 si 3 care fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art.2. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se încredinţează Primarul municipiului Caransebes prin Compartimentul Resurse Umane.
Art.3. Prezenta hotărâre intră în vigoare şi se comunică potrivit prevederilor art. 48, alin. (2), art. 49, alin. (1) şi ale art. 117, lit. (e) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, la:
Instituţia Prefectului judeţul Caraş-Severin;
Primarul municipiului Caransebeş;
Compartimentului Resurse Umane;
Compartimentul audit;
Direcţia Economică;
Compartimentul Relaţii cu publicul pentru afişare şi mass-media locală.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
L.S. Consilier Isac Marius Adrian
CARANSEBEŞ CONTRASEMNEAZĂ
Data 27.09.2013 SECRETARUL MUNICIPIULUI
Nr. ................... CARANSEBEŞ
A.B. /M.B. Ana Bratu
Exp.7.