ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
MUNICIPIUL CARANSEBEŞ
      CONSILIUL LOCAL  
 
 
                                                HOTĂRÂRE
 
Consiliul Local al municipiului Caransebeş, întrunit în şedinţa ordinară din data de 28.07.2017,
Având în vedere Proiectul de hotărâre al Primarului municipiului Caransebes şi Avizul Comisiei de specialitate nr.5 pentru administratie publica locala, juridica, disciplina, apararea ordinii publice, respectarea drepturilor si a libertatii cetatenilor din cadrul Consiliului Local al municipiului Caransebeş,
Având în vedere Referatul nr. 10277/13.04.2017 și nr.17154/13.07.2017 al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Caransebes,
 Având în vedere adresa Serviciului Public Comunitar de Evidență a Județului Caraș-Severin nr. 1/1108/23.03.2017.
     Ținând cont de prevederile următoarelor acte normative prin care s-au adus modificări și completări legislației în materia evidenței persoanelor și a stării civile.
-   Legea nr. 188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
-   Legea nr. 53 / 2003 – Codul Muncii, republicată.
- Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor activităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu modificările şi completările ulterioare.
- Legea nr. 677 / 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 119 / 1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată în 2015, cu modificările ulterioare, precum şi Metodologia cu privire la aplicarea unitară în materie de stare civilă aprobată prin H.G nr. 64 / 2011.
- H.G nr. 1367 / 2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date;
- Prevederile art. 9 alin (4) din O.G nr. 84 / 2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, aprobată prin Legea nr. 372/2002 cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu cele ale art. 4 din Metodologia privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi materiale, aprobată prin HG nr. 2104 / 2004, cu modificările şi completările ulterioare și cele ale H.G nr. 1367 / 2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date , conform cărora, structura organizatorică statul de funcţii, numărul de posturi şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor se stabilesc prin hotărâre a consiliilor locale, cu avizul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date.
- O.G nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile și completarile ulterioare,
- H.G nr. 1375 / 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români.
 
 
 
 
- O.U.G nr. 97 / 2005, privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, aprobată prin Legea nr. 290 / 2005, actualizată în anul 2013 în baza O.U.G nr. 82/2012.
      Luand în considerare H.C.L nr. 202 /31.07.2012 prin care s-a aprobat Regulamentul de organizare şi funcţionare a Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din municipiul Caransebeş.și HCL 231/ 26.07.2013 prin care au fost aprobate organigrama și statul de funcții publice și contractuale din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor.
Avizul Directiei pentru Evidenta Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date înregistrat cu nr. 17154/12.07.2017 la Primaria municipiului Caransebes,
În temeiul art. 36, alin. (1), alin 2, lit.d), alin.(6), lit.a), pct. 12 si art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare,
 
                                          HOTĂRĂŞTE:
 
Art.1.Se aproba modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, din municipiul Caransebes, aprobat prin HCL nr.202/ 31.07.2012, conform anexei ce face parte integranta din prezenta hotărâre.
Art.2.Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se încredinţează Primarul municipiului Caransebes prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor.
Art.3. Prezenta hotărâre intră în vigoare şi se comunică potrivit prevederilor art. 48, alin. (2), art. 49, alin. (1) şi ale art. 117, lit. (e) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, la:
-                      Instituţia Prefectului judeţul Caraş-Severin;
-                      Primarul municipiului Caransebeş;
-          Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor;
-                      Directia Economica;
-                      Biroul Audit Intern;
-                      Compartimentul Relaţii cu publicul pentru afişare şi mass-media locală.
 
 
                                 PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
                             L.S. Consilier Isac Marius Adrian
 
 
 
 
 
 CARANSEBEŞ                                                                               CONTRASEMNEAZĂ         
       Data 28.07.2017                                                                  SECRETARUL MUNICIPIULUI
       Nr. ...................                                                                                CARANSEBEŞ
 
       A.B. /V.D.                                                                                             Ana Bratu
      Exp.7.