ROMANIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
MUNICIPIUL CARANSEBEŞ
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE
Consiliul Local al municipiului Caransebeş, întrunit în şedinţa ordinară din data de 28.03.2019,
Având în vedere Proiectul de hotărâre nr.9828/22.03.2019 , Expunerea de motive nr.9827/22.03.2019 a Primarului municipiului Caransebes si Avizul Comisiei de specialitate nr.1 pentru studii, prognoze economico-sociale, buget-finanţe şi administrarea domeniului public şi privat din cadrul Consiliului Local al municipiului Caransebes si referatul nr.4485/20.03.2019 al Compartimentului Administrare Spatiu Locativ si cererea nr.4485/06.02.2019 a Spitalului Municipal de Urgenta Caransebes,
Văzând prevederile Legii nr.213/1998 privind bunurile proprietate publică cu modificarile si completarile ulterioare,
În temeiul art.36, alin. (1), alin. (2), lit.c) , art. 45 si art.124 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se aproba incheierea unui contract de comodat intre municipiul Caransebes si Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes, având ca obiect atribuirea în folosinta gratuita, pe o perioada de 2 ani a cabinetului medical, nr.2, în suprafața de 20 mp, situat la parterul fostei Policlinici a Spitalului, din str. Piata 21 Decembrie 1989, nr.2, proprietate publica a municipiului Caransebes, pentru desfasurarea activitatii Serviciului de informatica statistica si registratori medicali.
Art.2. Cu ducerea la indeplinire a prezentei se incredinţează Primarul municipiului Caransebeş prin Compartimentul Administrare Spatiu Locativ si Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes .
Art.3. Prezenta hotărâre intră în vigoare şi se comunică potrivit prevederilor art. 48, alin. (2), art. 49, alin. (1) şi ale art. 117, lit. (e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, la:
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
L.S. Consilier Todorescu Lazar
CARANSEBEŞ CONTRASEMNEAZĂ
Data 28.03.2019 SECRETARUL MUNICIPIULUI
Nr. 71 CARANSEBEŞ
A.B. /V.D. Ana Bratu
Exp.8.