ROMANIA

JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN

MUNICIPIUL CARANSEBEŞ

CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂRE

 

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Caransebes,

 

Consiliul Local al municipiului Caransebeş întrunit în şedinţa ordinară din data de 31.03.2022

Având în vedere Proiectul de hotărâre nr. 10272/22.03.2022 Referatul de aprobare nr. 10271/22.03.2022 a Primarului municipiului Caransebes şi Avizul nr.46 /23.03.2022 al Comisiei de specialitate nr.5 pentru administratie publica locala, juridica, disciplina, apararea ordinii publice, respectarea drepturilor si a libertatii cetatenilor din cadrul Consiliului Local al municipiului Caransebes,

Avand in vedere Raportul nr. 10270/22.03.2022 al Compartimentului Resurse Umane Asigurare Secretariat,

Art.40, alin. (1) lit.a) din Legea 53/2003 – Codul Muncii cu modificarile și completarile ulterioare,

În temeiul art.129, allin.(2). lit.a), alin.(3), lit.a), art.139, alin.(1), art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile și completarile ulterioare,

 

HOTĂRĂŞTE:

 

Art.1. Se aproba Regulamentul de organizare si functionare al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Caransebes, conform anexei ce face parte integranta din prezenta hotarare.

Art.2. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se încredinţează Primarul municipiului Caransebes prin Compartimentul Resurse Umane Asigurare Secretariat.

Art.3. Prezenta hotărâre intră în vigoare şi se comunică potrivit prevederilor art. 48, alin. (2), art. 49, alin. (1) şi ale art. 117, alin.(1), lit. (e) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, la:

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,

L.S. Consilier , Vasile-Iulian Rafa

 

 

CARANSEBEŞ CONTRASEMNEAZĂ

Data 31.03.2022 SECRETARUL MUNICIPIULUI

Nr. ................... CARANSEBEŞ

 

A.B. /V.D. Ana Bratu

Exp.6.